Nieuwe whitepaper; Pre-made uitsluitingslijsten voor Google Ads

Iedere klant die bij ons zijn campagnes belegd maakt automatisch gebruik van onze "grijze haren". In de afgelopen jaren hebben wij zo vaak zoekopdrachten & display plaatsingen voorbij zien komen die voor het gros van onze klanten irrelevant zijn. Wij hebben deze zoekopdrachten & plaatsingen binnen display gebundeld en delen deze graag met jullie. 

Hoezo uitsluitingszoekwoorden? 
Google Ads triggert zijn zoekwoorden steeds breder, met gevolg dat je onbedoeld gevonden wordt op zoekopdrachten waarvan je weet dat de kans klein is dat deze doelgroepen gaan converteren. Daarom wil je uitsluitingslijsten toevoegen aan je Ads account.

Moet ik dit voor alle campagnes/ad groups toevoegen?
Je kunt hiervoor het beste een gedeelde uitsluitingslijst starten, die gedeeld wordt tussen verschillende campagnes (of zelfs accounts op MCC niveau). 

Dit is handig, dit wil ik! 
Doe een aanvraag op de pagina "whitepapers" en je kunt gelijk van start. 

 

olifantmedia.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je olifantmedia.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.

 Cookies NIET accepteren