Non-profit

Online marketing: het klinkt heel commercieel, maar ook voor stichtingen is het de uitgelezen manier om in contact te komen (én te blijven!) met hun doelgroep. Als stichting of vereniging  heb je vaak te maken met verschillende doelgroepen, zoals donateurs, informatiezoekers en vrijwilligers. Juist met online marketing kun je die verschillende doelgroepen gericht benaderen. Is verbinding met je achterban belangrijk? Ook daar leent online marketing zich bij uitstek voor.

Als je online marketing budget beperkt is, wil je extra effectief te werk gaan. Van het werven van nieuwe donateurs en het verzamelen van handtekeningen voor je petitie tot het vergroten van de online vindbaarheid van jouw stichting en het bouwen aan een thought leadership positie: vanuit onze ervaring met online marketing voor non-profit regelen we het voor je. Resultaatgericht, voor ieder budget.

Online marketing voor non-profit:

Lees de cases in deze branche:

Inspiratie

Slecht weer op komst? Mooi!

Niets is zo veranderlijk als weer. We praten erover (het is misschien wel het meest besproken onderwerp) en we klagen…
Blog
SEA