CRO / UX
Wil jij meer conversie halen uit je site? Dan wil je weten wie jouw bezoekers zijn en hoe zij door jouw site ‘reizen’. Waar komen bezoekers vandaan, waar zijn ze naar op zoek en – heel belangrijk – vinden zij makkelijk genoeg hun weg richting conversie?
Met CRO (Conversion Rate Optimization) en UX (User Experience) optimaliseren we de website-ervaring van jouw bezoekers, zodat zij eenvoudig navigeren naar die dat gewenste moment: conversie. Ook onderzoeken we o.a. de structuur van je site en vergelijken we mobiel versus desktop verkeer: waar kan het beter? Daarna gaan we optimaliseren met A/B testen om uit te vinden wat op jouw site het beste werkt. In een CRO / UX traject maken we continu aanpassingen aan je website richting een optimale customer journey en meer conversie.
CRO / UX
- Onderzoek naar gebruikers van jouw site (Hotjar, Microsoft Clarity)
- Analyse van conversie en gebruikerservaring op jouw site
- Verzamelen van feedback van websitebezoekers
- Strategie voor betere gebruikerservaring en conversie
- Optimaliseren met A/B testen
Pluim voor terugkoppeling op en bijstellingen van onze plannen, waarmee we onze gebruikerservaring verder kunnen optimaliseren.
Eva van Museon Omniversum
Wat kunnen we voor jou doen?
"*" geeft vereiste velden aan